TksGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ios da darwin.iso adlı bir kalıp var bu kalıbı pcye kuruyorsunuz oradakı 4 mb olan ekran kartı yerıne harıcı ekran kartınızı goruyor ve sıkıntısız calıstırıyor.
Hocam bunun daha detaylı ve dosyayı da içeren bir anlatımı var mı acaba? sonuçta kocaman bir iso indirmem gerekecek tekrar, boşu boşuna o kadar zahmete girmeyeyim olmayacaksa