Hocam bunun daha detaylı ve dosyayı da içeren bir anlatımı var mı acaba? sonuçta kocaman bir iso indirmem gerekecek tekrar, boşu boşuna o kadar zahmete girmeyeyim olmayacaksa
o kadar buyuk ıso ındırmeye gerek kalmıyor 60 mb yanlıs hatırlamıyor ısem , youtubeda videoları var pcye mac kurulumu yazarsanız karsınıza gelıcektır