• 18-12-2015, 12:34:53
    #1
    2 .kez oluyor her türlü önlemi aldım anti virüs, malware tüm güncellemeler yine makimem haklendi tüm dosyalar şifrelenmiş para isteniyor. Bu nasıl işletim sistemi oyuncak gibi, biaz yazılım geliştirerek ekmeğimizi kazanıyoruz, gelen geçen hop makineye giriyor dosyaları şifreliyor para ver çözelim bu nasıl iş anlamadım. Parasını verip lisanslı Windows alıyorum, anti virüs programı kullanıyorum, malware programı kullanıyorum bilinen tüm güvenlük güncellemelerini ve önlemlerini alıyorum sonuç makine yol geçen hani. Allahtan tüm çalışmaların yetekleri var ama bir daha windows mu tövbe.
  • 18-12-2015, 12:39:23
    #2
    Edit: Orginal kurduÄŸunuzu sonradan fark ettim.

    Kurduğunuz windows orginalmi? Kurduğunuz dvd'nin içerisinde bir zararlı dosya bulunma ihtimali de olabilir.İnternetten indirilen birçok windows işletim sistemlerinde bunlar olabiliyor.
  • 18-12-2015, 12:50:10
    #3
    Bu durum, 2 ay önce benimde başıma geldi.

    https://www.r10.net/sorum-var/1510315...su-cozumu.html

    Maalesef büyük sıkıntı ne kadar dikkat edersek edelim insanlık hali gözden kaçabiliyor bir şekilde sızabiliyorlar.
  • 18-12-2015, 12:53:39
    #4
    Şuan için benim buluduğu en sağlam ve kesin çözüm Windows kullanmamak. Tabi herkesin durumu bu olmayabilir. Kullandığı programlar gereği mutlaka Windows kullanması gerekiyor olabilir bu durumda günlük yedek almayı alışkanlık haline getirmesi gerekiyor sanırım.

    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durum, 2 ay önce benimde başıma geldi.

    https://www.r10.net/sorum-var/1510315...su-cozumu.html

    Maalesef büyük sıkıntı ne kadar dikkat edersek edelim insanlık hali gözden kaçabiliyor bir şekilde sızabiliyorlar.
  • 18-12-2015, 13:01:44
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öncelikle geçmiş olsun,Hepimiziin başına gelme ihtimali var malesef,windowsun bir önlem veya bir çözüm bulması gerek,Bu virüs onlara bildirlmiştir büyük ihtimalle,veya bildirilmemişmidir diye de düşünüyor insan.
  • 18-12-2015, 13:03:18
    #6
    Geçmiş olsun hocam.
  • 18-12-2015, 13:08:34
    #7
    Teşekkür ederim. Virüs programım ve malware programım güncel ve sistemim virüs ve malware açısından tertemiz. Yaptıkları tüm veri dosyalarını şifrelemek ve açılmamasını sağlamak. Dosyaların, şifresinin çözülmesi için para istiyorlar. Ancak ben tümünü zaten yedeklemiştim. Sorun yok. Bundan sonra yapacağım bir daha asla Windows kullanmamak.
    osmanpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun,Hepimiziin başına gelme ihtimali var malesef,windowsun bir önlem veya bir çözüm bulması gerek,Bu virüs onlara bildirlmiştir büyük ihtimalle,veya bildirilmemişmidir diye de düşünüyor insan.


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:08:34 -->-> Daha önceki mesaj 13:07:06 --

    Teşekkür ederim hocam. Nacizane tavsiyem herkes, verilerini günlük yedeklesin ve bunu bir alışkanlık haline getirsin. Ne kadar çabalarsanız çabalayın, güvenlik açığının sonu gelmiyor.
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.
  • 18-12-2015, 13:11:01
    #8
    Hangi virüs programını kullanıyorsunuz?
  • 18-12-2015, 13:11:33
    #9
    samurat2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. Virüs programım ve malware programım güncel ve sistemim virüs ve malware açısından tertemiz. Yaptıkları tüm veri dosyalarını şifrelemek ve açılmamasını sağlamak. Dosyaların, şifresinin çözülmesi için para istiyorlar. Ancak ben tümünü zaten yedeklemiştim. Sorun yok. Bundan sonra yapacağım bir daha asla Windows kullanmamak.


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:08:34 -->-> Daha önceki mesaj 13:07:06 --

    Teşekkür ederim hocam. Nacizane tavsiyem herkes, verilerini günlük yedeklesin ve bunu bir alışkanlık haline getirsin. Ne kadar çabalarsanız çabalayın, güvenlik açığının sonu gelmiyor.
    Anlıyorum sizi ,bir kullanıcının alableceği önlemleri almışsınız,bir konunuz daha var orda da sağlam olmaan sitelere asla girmem demişsiniz,bu demektir ki windowsun kendi açığı,Sitede birçok kullanıcının başına geldiğini gördüm,BU kulanıcı açığı değil windowsun açığı.

    Kullancı siizn yaptıklarınızın dişinda extra birşey yapamaz.