Şuan için benim buluduğu en sağlam ve kesin çözüm Windows kullanmamak. Tabi herkesin durumu bu olmayabilir. Kullandığı programlar gereği mutlaka Windows kullanması gerekiyor olabilir bu durumda günlük yedek almayı alışkanlık haline getirmesi gerekiyor sanırım.