Şuan için benim buluduğu en sağlam ve kesin çözüm Windows kullanmamak. Tabi herkesin durumu bu olmayabilir. Kullandığı programlar gereği mutlaka Windows kullanması gerekiyor olabilir bu durumda günlük yedek almayı alışkanlık haline getirmesi gerekiyor sanırım.

kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu durum, 2 ay önce benimde başıma geldi.

https://www.r10.net/sorum-var/1510315...su-cozumu.html

Maalesef büyük sıkıntı ne kadar dikkat edersek edelim insanlık hali gözden kaçabiliyor bir şekilde sızabiliyorlar.