2 .kez oluyor her türlü önlemi aldım anti virüs, malware tüm güncellemeler yine makimem haklendi tüm dosyalar şifrelenmiş para isteniyor. Bu nasıl işletim sistemi oyuncak gibi, biaz yazılım geliştirerek ekmeğimizi kazanıyoruz, gelen geçen hop makineye giriyor dosyaları şifreliyor para ver çözelim bu nasıl iş anlamadım. Parasını verip lisanslı Windows alıyorum, anti virüs programı kullanıyorum, malware programı kullanıyorum bilinen tüm güvenlük güncellemelerini ve önlemlerini alıyorum sonuç makine yol geçen hani. Allahtan tüm çalışmaların yetekleri var ama bir daha windows mu tövbe.