Bu durum, 2 ay önce benimde başıma geldi.

https://www.r10.net/sorum-var/1510315...su-cozumu.html

Maalesef büyük sıkıntı ne kadar dikkat edersek edelim insanlık hali gözden kaçabiliyor bir şekilde sızabiliyorlar.