İleri seviyede PHP diline hakim
My SQL Veritabanına hakim
HTML / CSS Döküm konusunda yeterli deneyim ve tecrübeye sahip olup SEO konusunda genel mantığı benimsemiş
Wordpress içerik yönetim sistemine hakim Tema düzenleme ve sıfırdan Tema hazırlayabilecek
Grafik ve Web tasarım konusunda yenilikçi
Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek, iş çalışma saatlerine uygun bir şekilde hareket edecek firmamız bünyesinde çalışacak web yazılım ve tasarım uzmanı aranmaktadır.
İlgilenen arkadaşların referansları ve iletişim bilgilerini pm atması yeterli olacaktır.
İstanbul / Kocaeli
PHP Web Tasarım ve Yazılım Uzmanı
13
●763
- 28-09-2012, 17:33:21
- 28-09-2012, 20:40:27Hem yazılımcı(teknik) hem de tasarımcı(estetik) personel mi arıyorsunuz? Buradan öyle gözüküyor.
Peki 2 kişilik maaş verecek misiniz?
Diyelim ki buldunuz, her biri ayrı ayrı uzmanlık alanı olan meslek dalları tek bir kişide toplanırsa yeterli verimi alabilecek misiniz? - 28-09-2012, 22:23:36Bu tür diyaloglarda Aile ortamı olur abi kardeşlik olur paranın hiç önemi olmaz
sözüm meclisten dişari.
Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-09-2012, 00:51:50Sonuna kadar haklısınız, internet sektöründeki tüm yetenekleri kendi üzerinde toplayan, tek maaş ile çalışacak kişiler aranıyor çoğu yerde. Bu adam tasarımı yapacak, beğendirecek, CSS'e dökecek, PHP'ye giydirecek, SEO'su ile koşturacak bir proje teslimi ne kadar uzar bu şekilde ? Bunun yerine Tasarımcı, PHP'ci, SEO'cu ayrı ayrı bulundurulsa iş 3 kat hızlı olur, bir proje yerine üç proje teslim edilir daha karlı olur. Bu iş bu kadar kolaysa, uğraşın biraz tüm özellikleri siz toplayın kendinizde hocam kimseyi çalıştırmanız gerekmesin. Tüm bunların üstüne diğer bir konu, hadi bu elemanı bulduk maaşı dolgun olmalı lakin bakıyoruz i-Trader : %50...Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2012, 11:22:49Tabii canım, arada 3D modelleme ve render da yapsın. Reklam filmi çeken ekibimize montaj kısmında AFTER da yapsın. Biz bir aileyiz sonuçta değil mi?tiklagel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2012, 11:46:52Evet hem yazılımcı hemde tasarımcı bir arkadaşa ihtiyacımız var.Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maaş konusunda beraber çalıştığımız herkes gayet memnun.
Yeterli verim alabilmekte benim problemim arkadaşım bunu seni ne alakadar eder niye yazarsın saçma sapan şeyler anlayamadım.
Boş boş msjlar atıp burada beni ve iş ile ilgilenen arkadaşların zamanını boşa harcama lütfen kendi işin varsa ona bak yoksa kendine başka iş bul. - 29-09-2012, 12:37:12Asıl Hem tasarımcı hem de yazılımcı aramak, üstelik bu 2 ayrı kulvarı 1 kişide istemek saçma sapan değil midir?ArtDirector adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden insan kendi yazdığı saçma sapan şeyleri örtmek için doğruları yazan kişilere "saçma sapan" şeyler yazıyorsun der? - 29-09-2012, 13:01:25Beraber çalıştığımız arkadaşların tümü bu özellikleri taşıyor neden saçmalık olsun ?Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde sanane seni ne ilgilendirir benim aradığım özellikler sanamı soracam ne arayacağımı. Vasfın ne kimsin sende benim aradığım adama karışırsın işin gücün yok burda bizi meşgul ediyorsun.
Sen saçma sapan başlık açıp adam gibi php ci yazmışsın ben yada başkası sana dedimi adam gibi ne demek diğerleri kadın gibimi diye. - 29-09-2012, 13:14:25Hmmmm. Sizin yazdığınız ilandaki özellikler sektörü ilgilendirir. Eğer sektör standartlarına aykırı ve diğer sektör çalışanlarını etkileyecekse benim de doğal olarak eleştirme hakkım doğar.ArtDirector adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Özel Klinik " Kulak burun boğazdan anlayan DOKTOR arıyoruz, aynı zamanda yeni yapılacak hastane binamızın statik konstrüksiyon işlerini de yürütecek, inşaat mühendisliğini yapacak." . "Hem doktor arıyoruz hem de inşaat mühendisi " derse buna Türk Tabipler Birliğinin karşı çıkması, tepki göstermesi olağandır.
Benim verdiğin ilan; piyasadaki yazılımcıların stabil olmamasından yakınan, güvenilir ve işinde yeterli bilgiye sahip olmayan kişilerin çok olduğu bir ortamda, SADECE GÜVENEBİLECEĞİM YAZILIMCI aradığım bir ilandır.
Ben sizin gibi, hem mühendis hem doktor aramıyorum.
Ben kim miyim? Ne sıfatla mı yanlış ilanınıza karışıyorum, Tüm Grafikerler Dayanışma Derneği'nin Kurucu üyesiyim. Grafik ve tasarım alanında bir sivil toplum kuruluşunun kurucu üyesi olmak yeterlidir sanırım.(http://tgdd.org/tuzuk.html)
sözüm meclisten dişari.