Asıl Hem tasarımcı hem de yazılımcı aramak, üstelik bu 2 ayrı kulvarı 1 kişide istemek saçma sapan değil midir?
Neden insan kendi yazdığı saçma sapan şeyleri örtmek için doğruları yazan kişilere "saçma sapan" şeyler yazıyorsun der?
Beraber çalıştığımız arkadaşların tümü bu özellikleri taşıyor neden saçmalık olsun ?
Birde sanane seni ne ilgilendirir benim aradığım özellikler sanamı soracam ne arayacağımı. Vasfın ne kimsin sende benim aradığım adama karışırsın işin gücün yok burda bizi meşgul ediyorsun.
Sen saçma sapan başlık açıp adam gibi php ci yazmışsın ben yada başkası sana dedimi adam gibi ne demek diğerleri kadın gibimi diye.