• 29-09-2012, 13:23:57
    #10
    O zaman engel ol verdiğim ilana varsa bir makamın. Senin kurucu üye olduğun dernekten ne hayır gelir.

    Senin ilanında yazdığın terbiyesizliktir insanlara hakarettir sana çok görmedim ama bu karakterdesin zaten.

    İşine bak beni kızdırma burada klavye kahramanlığı yapacak değilim senin gibi kuru gürültü işler ile uğraşamam.
  • 29-09-2012, 13:34:40
    #11
    İlanımdaki ironiyi, hiciv'i anlayamadıysanız daha fazla yazarak vaktimi boşa harcamayacağım.

    Bu görüşleriniz ilanıma başvuran sadece yazılımcı arkadaşlara iletiniz, bakalım ne diyecekler.
  • 29-09-2012, 15:56:06
    #12
    Maşallah, akşamları ayaklarınızı da yıkasın mı ?
  • 29-09-2012, 16:00:26
    #13
    ehehe bende ondan bahsediyorum, bazı işverenler herşeyi ister ama paraya gelince abi kardeş ilişkisi olur bugün yarın yarın akşam tamam birazdan, ödemelerim var 1 hafta sonra vs. vs. derken ay sonu gelir ha birde her zaman içeride bi 15 20 gün kalır, maksat bana bağlı kalsın, ha bu arada ekibinize taşıyıcı lazımmı abe? kameraman olurum, roportaj yaparim, sunum yaparım, varsa uplink kurarım ne kadar maaş verecen?
    Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii canım, arada 3D modelleme ve render da yapsın. Reklam filmi çeken ekibimize montaj kısmında AFTER da yapsın. Biz bir aileyiz sonuçta değil mi?
  • 30-09-2012, 16:01:26
    #14
    Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlanımdaki ironiyi, hiciv'i anlayamadıysanız daha fazla yazarak vaktimi boşa harcamayacağım.

    Bu görüşleriniz ilanıma başvuran sadece yazılımcı arkadaşlara iletiniz, bakalım ne diyecekler.
    Kimseye bir şey sormama gerek yok Vaktini ve vaktimizi harcamayacağın için teşekkürler.