Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem yazılımcı(teknik) hem de tasarımcı(estetik) personel mi arıyorsunuz? Buradan öyle gözüküyor.

Peki 2 kişilik maaş verecek misiniz?

Diyelim ki buldunuz, her biri ayrı ayrı uzmanlık alanı olan meslek dalları tek bir kişide toplanırsa yeterli verimi alabilecek misiniz?
Evet hem yazılımcı hemde tasarımcı bir arkadaşa ihtiyacımız var.

Maaş konusunda beraber çalıştığımız herkes gayet memnun.

Yeterli verim alabilmekte benim problemim arkadaşım bunu seni ne alakadar eder niye yazarsın saçma sapan şeyler anlayamadım.

Boş boş msjlar atıp burada beni ve iş ile ilgilenen arkadaşların zamanını boşa harcama lütfen kendi işin varsa ona bak yoksa kendine başka iş bul.