• 14-09-2009, 16:45:26
    #10
    aLeXaNDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benı tanıyormusun kı bu sekilde bir yoruma vardın.. ver sıtende lınkı yazayım kuponlarımı oraya ondan sonra konuş
    Benim iddaa sitem yok bu 1.
    2. si madem bu kadar güveniyorsun kendine 3 milyar ben vereyim sana kabul mü?Sözleşme imzalayacaz seninle zararımı karşılayacağına dair varmısın?Yemin ederim bak ciddiyim hemen 3 milyar para çıkartıp yapacağım tüm kuponlara oynayacağım.%50 de pay veriyorum.

    Madem güveniyorsun kendine yaşın tutuyorsa senet imzala vereyim ve yarın başlayalım ne dersin
  • 14-09-2009, 16:46:55
    #11
    30 kuponun 20 si tutacaksa bende oynayayım
  • 14-09-2009, 16:48:16
    #12
    Ben teklifimi yaptım madem bir söz söyledin lafının arkasında duracaksan 3milyarlık senet imzala verdiğin tüm kuponlara oynayacam ve %50 de pay verecem sana
  • 14-09-2009, 16:49:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    wolkanblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim iddaa sitem yok bu 1.
    2. si madem bu kadar güveniyorsun kendine 3 milyar ben vereyim sana kabul mü?Sözleşme imzalayacaz seninle zararımı karşılayacağına dair varmısın?Yemin ederim bak ciddiyim hemen 3 milyar para çıkartıp yapacağım tüm kuponlara oynayacağım.%50 de pay veriyorum.
    Madem güveniyorsun kendine yaşın tutuyorsa senet imzala vereyim ve yarın başlayalım ne dersin
    ben Kendime her zaman güvenıyorum.. Senet Sepetle iş yapmam .. yaşımda 28 bende 3 mılyar olsa zaten bu sıtede post işi aramam
  • 14-09-2009, 16:50:02
    #14
    Üyeliği durduruldu
    wolkanblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben teklifimi yaptım madem bir söz söyledin lafının arkasında duracaksan 3milyarlık senet imzala verdiğin tüm kuponlara oynayacam ve %50 de pay verecem sana
    sağlam macları ben cevremdekılere her zaman soylerım.. onlarda gerekırse yardım edıyorlar zaten.. birşeyi bilmesem söylemem kardeşım merak etme
  • 14-09-2009, 16:50:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 kuponun 20 si tutacaksa bende oynayayım
    mantıklı kupon yaparsan tutar dostum
  • 14-09-2009, 16:51:00
    #16
    aLeXaNDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben Kendime her zaman güvenıyorum.. Senet Sepetle iş yapmam .. yaşımda 28 bende 3 mılyar olsa zaten bu sıtede post işi aramam
    Şimdi mantıksız konuştun.MAdem 30 kuponda 20 tutturuyorsun zaten sen milyarlık olursun.Ne işin var postla mostla

    Sen bu hafta bir örnek kupon pm biraz para kazanalım
  • 14-09-2009, 16:52:09
    #17
    Üyeliği durduruldu
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi mantıksız konuştun.MAdem 30 kuponda 20 tutturuyorsun zaten sen milyarlık olursun.Ne işin var postla mostla
    Sen bu hafta bir örnek kupon pm biraz para kazanalım

    dostum iyi konusyorsunda bunu oynamak ıcınde para gerekıyor degılmı.. oda bende olmadıgına göre sorun yok demektir
  • 14-09-2009, 16:53:35
    #18
    aLeXaNDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben Kendime her zaman güvenıyorum.. Senet Sepetle iş yapmam .. yaşımda 28 bende 3 mılyar olsa zaten bu sıtede post işi aramam
    tamam yaşın felan herşey uygun sözleşme ve senet imzalayalım hadi gel madem bu kadar güveniyorsun kendine bir laf söyledin arkasında dur lafının.

    Kendine güveniyorsan sana çok iyi bir teklif yaptım sermaye benden tutturduğun her kupondan %50 pay verecem hadi varmısın?

    Bak 30 kupon yapsak kupon başı 100 lira basacaz 3 milyar yapıyor.
    Varsayalım kuponların hepsi 1 e 4 veriyor.Kupon başı ne yapar 400TL değil mi?
    20 kupon ne yapar 8 milyar ben sana 1 haftada 4 milyar kazandıracak bir teklif yapıyorum bunu sana dünya üzerinde hiçkimse yapmaz

    Hadi madem bir laf söyledin buyur hodri meydan