aLeXaNDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benı tanıyormusun kı bu sekilde bir yoruma vardın.. ver sıtende lınkı yazayım kuponlarımı oraya ondan sonra konuş
Benim iddaa sitem yok bu 1.
2. si madem bu kadar güveniyorsun kendine 3 milyar ben vereyim sana kabul mü?Sözleşme imzalayacaz seninle zararımı karşılayacağına dair varmısın?Yemin ederim bak ciddiyim hemen 3 milyar para çıkartıp yapacağım tüm kuponlara oynayacağım.%50 de pay veriyorum.

Madem güveniyorsun kendine yaşın tutuyorsa senet imzala vereyim ve yarın başlayalım ne dersin