aLeXaNDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben Kendime her zaman güvenıyorum.. Senet Sepetle iş yapmam .. yaşımda 28 bende 3 mılyar olsa zaten bu sıtede post işi aramam
tamam yaşın felan herşey uygun sözleşme ve senet imzalayalım hadi gel madem bu kadar güveniyorsun kendine bir laf söyledin arkasında dur lafının.

Kendine güveniyorsan sana çok iyi bir teklif yaptım sermaye benden tutturduğun her kupondan %50 pay verecem hadi varmısın?

Bak 30 kupon yapsak kupon başı 100 lira basacaz 3 milyar yapıyor.
Varsayalım kuponların hepsi 1 e 4 veriyor.Kupon başı ne yapar 400TL değil mi?
20 kupon ne yapar 8 milyar ben sana 1 haftada 4 milyar kazandıracak bir teklif yapıyorum bunu sana dünya üzerinde hiçkimse yapmaz

Hadi madem bir laf söyledin buyur hodri meydan