• 14-09-2009, 16:54:18
    #19
    aLeXaNDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum iyi konusyorsunda bunu oynamak ıcınde para gerekıyor degılmı.. oda bende olmadıgına göre sorun yok demektir
    Bunlar boş işler para yok diyorsun.Ya arkadaşım 30/20 oranın varsa hiçmi dostun arkadaşın yok bir hafta borç al ertesi gün ver.Böyle devam et git.
  • 14-09-2009, 16:56:07
    #20
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar boş işler para yok diyorsun.Ya arkadaşım 30/20 oranın varsa hiçmi dostun arkadaşın yok bir hafta borç al ertesi gün ver.Böyle devam et git.
    3 milyar veriyorum yanaşmıyorYemin ederim bak ciddiyim dalga vs geçmiyorum madem güveniyor kendisine buyursun
  • 14-09-2009, 16:56:17
    #21
    Üyeliği durduruldu
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar boş işler para yok diyorsun.Ya arkadaşım 30/20 oranın varsa hiçmi dostun arkadaşın yok bir hafta borç al ertesi gün ver.Böyle devam et git.
    Toprağım iddaa kralı dinle pişman olma
  • 14-09-2009, 17:00:37
    #22
    Üyeliği durduruldu
    alperen44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toprağım iddaa kralı dinle pişman olma
    eyw. sağol da Malatya lı oldugumu nerden biliyorsun
  • 14-09-2009, 17:00:41
    #23
    Bırak bu ayakları 30 TL yok mu cebinde?1 siteye post attın 30 TL aldın diyelim.1 e 4 veren 30 kupon yapsan 1 er milyonluk fazla değil ha20 si tutsa 80 milyon para yapar bu parayı döndürsen 1 ayda 30 milyon ne kadar olur değil mi?

    Param yok ayağına vs yatma dostum Paran gerçekten yoktur sözüm yok ona ama bir 30 milyonla bile girsen bu işe 30 kuponda 80 milyon yapar çok değil 1 milyonluk kupon yapacaksın ve 4 milyon alacaksın kupon başı 20 kuponda eder sana 80 milyon.

    Bir söz söylerken,ortaya laf atarken 2 dk mantıklı düşünüp öğle yazın
  • 14-09-2009, 17:00:53
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Hocam söylediğiniz ve bildiğim kadarıyla büyük paralar tutturmuşsunuz. elemana ne hacet + ücret yok. zaten 30 kupon tutturanın yorumla işi olmazki
  • 14-09-2009, 17:01:37
    #25
    aLeXaNDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyw. sağol da Malatya lı oldugumu nerden biliyorsun
    cevap versene mesajıma Başbakan bile haftada 4 milyar kazanmıyordur belki bak
  • 14-09-2009, 17:03:34
    #26
    Üyeliği durduruldu
    wolkanblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırak bu ayakları 30 TL yok mu cebinde?1 siteye post attın 30 TL aldın diyelim.1 e 4 veren 30 kupon yapsan 1 er milyonluk fazla değil ha20 si tutsa 80 milyon para yapar bu parayı döndürsen 1 ayda 30 milyon ne kadar olur değil mi?
    Param yok ayağına vs yatma dostum Paran gerçekten yoktur sözüm yok ona ama bir 30 milyonla bile girsen bu işe 30 kuponda 80 milyon yapar çok değil 1 milyonluk kupon yapacaksın ve 4 milyon alacaksın kupon başı 20 kuponda eder sana 80 milyon.
    Bir söz söylerken,ortaya laf atarken 2 dk mantıklı düşünüp öğle yazın
    ben çoluk cocuğumun rıskını buna basmam be kardeş.. Basanlarda iflah olmaz zaten merak etme.. biz ekmeğimizin peşindeyiz
  • 14-09-2009, 17:06:11
    #27
    aLeXaNDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben çoluk cocuğumun rıskını buna basmam be kardeş.. Basanlarda iflah olmaz zaten merak etme.. biz ekmeğimizin peşindeyiz
    Bırak Allah aşkına ya.Neyse arkadaşın konusunu dağıtmayalım kolay gelsin