aLeXaNDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben çoluk cocuğumun rıskını buna basmam be kardeş.. Basanlarda iflah olmaz zaten merak etme.. biz ekmeğimizin peşindeyiz
Bırak Allah aşkına ya.Neyse arkadaşın konusunu dağıtmayalım kolay gelsin