wolkanblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim iddaa sitem yok bu 1.
2. si madem bu kadar güveniyorsun kendine 3 milyar ben vereyim sana kabul mü?Sözleşme imzalayacaz seninle zararımı karşılayacağına dair varmısın?Yemin ederim bak ciddiyim hemen 3 milyar para çıkartıp yapacağım tüm kuponlara oynayacağım.%50 de pay veriyorum.
Madem güveniyorsun kendine yaşın tutuyorsa senet imzala vereyim ve yarın başlayalım ne dersin
ben Kendime her zaman güvenıyorum.. Senet Sepetle iş yapmam .. yaşımda 28 bende 3 mılyar olsa zaten bu sıtede post işi aramam