Visual Studio adam asmaca oyunu yaptırılacak
9
●237
- 25-05-2020, 16:23:42Hocam hangi dil kullanılacak vb. detayları PM ile alabilir miyim ?
- 26-05-2020, 19:58:00https://www.r10.net/sikayetim-var/23...-alamadim.html Ha bu nedir ?
Yazık sana şikayet konusuna yazamadım yasak olduğu için. Senin adına utandım. Sizleri bu toplumdan tecrit etmek lazım. - 26-05-2020, 22:02:32boş yapmayın lütfenAtroks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isime yaramayacağı halde ödeme yaptım. - 26-05-2020, 22:05:56İşine yaramayacağı işi yaptırdıktan sonra mı aklına geldi ? İnsanlarda güven duygusunu yıkıyorsunuz.leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşiniz iş konuşmaları gördüm. Hemen kestirip atıyorsunuz köpek muamelesi çekiyorsunuz konuşmalar gayet açık. Şikayet konusu açınca da sorun halledildi oluyor. Forumda hiçbir arkadaşın sizinle ticaret yapıp aynı sıkıntıları yaşamasını istemem o yüzden buraya yazıyorum. - 26-05-2020, 23:11:33hocam zaten ödemeyi yapıcam istedigim gibi yapmadigi haldeAtroks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Odeme yaparken bile bu kadar uğraştırılır mı ya - 26-05-2020, 23:13:44Konuşmalarda kestirilip atılmış, revize istememişsiniz. Yani isteklerinizi belirttiniz de farklı bir şekilde mi yaptı ? Ödeme işin bahanesi gibi geliyor bana varsa istediğiniz gibi yapmadığına dair kanıt koyun bilelim.leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle