Atroks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/sikayetim-var/23...-alamadim.html Ha bu nedir ?
Yazık sana şikayet konusuna yazamadım yasak olduğu için. Senin adına utandım. Sizleri bu toplumdan tecrit etmek lazım.
boş yapmayın lütfen
isime yaramayacağı halde ödeme yaptım.