Şimdi sizlemi uğraşıcam hocam işinize bakın.
Ödemeyi yaptım zaten neyin tribindesiniz acaba
Yok ya olay R10 a gelince hemen ödemeyi yapıyorsunuz, sorun halledildi oluyor. İnsanların emeğiyle oynayıp hakkını yemeyin. Başka birşey demiyorum daha da uzatmayın.