hocam zaten ödemeyi yapıcam istedigim gibi yapmadigi halde
Odeme yaparken bile bu kadar uğraştırılır mı ya
Konuşmalarda kestirilip atılmış, revize istememişsiniz. Yani isteklerinizi belirttiniz de farklı bir şekilde mi yaptı ? Ödeme işin bahanesi gibi geliyor bana varsa istediğiniz gibi yapmadığına dair kanıt koyun bilelim.