leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam zaten ödemeyi yapıcam istedigim gibi yapmadigi halde
Odeme yaparken bile bu kadar uğraştırılır mı ya
Konuşmalarda kestirilip atılmış, revize istememişsiniz. Yani isteklerinizi belirttiniz de farklı bir şekilde mi yaptı ? Ödeme işin bahanesi gibi geliyor bana varsa istediğiniz gibi yapmadığına dair kanıt koyun bilelim.