boş yapmayın lütfen
isime yaramayacağı halde ödeme yaptım.
İşine yaramayacağı işi yaptırdıktan sonra mı aklına geldi ? İnsanlarda güven duygusunu yıkıyorsunuz.
İşiniz iş konuşmaları gördüm. Hemen kestirip atıyorsunuz köpek muamelesi çekiyorsunuz konuşmalar gayet açık. Şikayet konusu açınca da sorun halledildi oluyor. Forumda hiçbir arkadaşın sizinle ticaret yapıp aynı sıkıntıları yaşamasını istemem o yüzden buraya yazıyorum.