• 25-05-2020, 15:54:52
    #1
    İşverildi
  • 25-05-2020, 16:23:42
    #2
    Hocam hangi dil kullanılacak vb. detayları PM ile alabilir miyim ?
  • 25-05-2020, 21:21:27
    #3
    İş alındı.
  • 26-05-2020, 19:58:00
    #4
    https://www.r10.net/sikayetim-var/23...-alamadim.html Ha bu nedir ?
    Yazık sana şikayet konusuna yazamadım yasak olduğu için. Senin adına utandım. Sizleri bu toplumdan tecrit etmek lazım.
  • 26-05-2020, 22:02:32
    #5
    Atroks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/sikayetim-var/23...-alamadim.html Ha bu nedir ?
    Yazık sana şikayet konusuna yazamadım yasak olduğu için. Senin adına utandım. Sizleri bu toplumdan tecrit etmek lazım.
    boş yapmayın lütfen
    isime yaramayacağı halde ödeme yaptım.
  • 26-05-2020, 22:05:56
    #6
    leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boş yapmayın lütfen
    isime yaramayacağı halde ödeme yaptım.
    İşine yaramayacağı işi yaptırdıktan sonra mı aklına geldi ? İnsanlarda güven duygusunu yıkıyorsunuz.



    İşiniz iş konuşmaları gördüm. Hemen kestirip atıyorsunuz köpek muamelesi çekiyorsunuz konuşmalar gayet açık. Şikayet konusu açınca da sorun halledildi oluyor. Forumda hiçbir arkadaşın sizinle ticaret yapıp aynı sıkıntıları yaşamasını istemem o yüzden buraya yazıyorum.
  • 26-05-2020, 23:11:33
    #7
    Atroks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşine yaramayacağı işi yaptırdıktan sonra mı aklına geldi ? İnsanlarda güven duygusunu yıkıyorsunuz.




    İşiniz iş konuşmaları gördüm. Hemen kestirip atıyorsunuz köpek muamelesi çekiyorsunuz konuşmalar gayet açık. Şikayet konusu açınca da sorun halledildi oluyor. Forumda hiçbir arkadaşın sizinle ticaret yapıp aynı sıkıntıları yaşamasını istemem o yüzden buraya yazıyorum.
    hocam zaten ödemeyi yapıcam istedigim gibi yapmadigi halde
    Odeme yaparken bile bu kadar uğraştırılır mı ya
  • 26-05-2020, 23:13:44
    #8
    leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zaten ödemeyi yapıcam istedigim gibi yapmadigi halde
    Odeme yaparken bile bu kadar uğraştırılır mı ya
    Konuşmalarda kestirilip atılmış, revize istememişsiniz. Yani isteklerinizi belirttiniz de farklı bir şekilde mi yaptı ? Ödeme işin bahanesi gibi geliyor bana varsa istediğiniz gibi yapmadığına dair kanıt koyun bilelim.
  • 26-05-2020, 23:15:14
    #9
    Şimdi sizlemi uğraşıcam hocam işinize bakın.
    Ödemeyi yaptım zaten neyin tribindesiniz acaba