Yazılım staj yeri arıyorum.
5
●224
- 04-03-2023, 13:11:04Bilgisayar programcılığı son sınıf öğrencisiyim doğuş üniversitesinde okuyorum, 19 yaşındayım, istanbul bostancıda yaşıyorum. Kendimi geliştirebileceğim bir yazılım firması arıyorum ilgilenenler benimle iletişime geçebilir.
- 04-03-2023, 13:39:16Hocam konuyla alakasız ama öneriyor musunuz b.programcılığını 4 yıla tamamlayabiliyor muyuz veya hangi bölümler ile 4 yıla tamamlanabiliyor bilginiz var mıKaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2023, 13:45:28bilgisayar programcılığı okuyarak dgs ile fizik mühendisi bile olabilirsinhalilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O derece bir bölüm hocam.
- 04-03-2023, 13:51:44Hocam dgs ile birçok mühendisliğe geçişi var bu bölümün. Ben herhangi bir üniversite bölümünü kesinlikle önermiyorum amacım üniversite okumak kesinlikle değildi, tamamen ailemin ricası üzerine onları üzmemek kırmamak için okudum. Eğer gerçekten yazılıma ilginizin olduğunu düşünüyorsanız kendinizi 5-6 ay eve kapatın başlangıç seviyeden html,css,wordpress öğrenin ve kendinizi bir şirkete atın stajyer amaçlı olsun vb. bu anlattıklarım kesinlikle okuduğunuz bölümden çok daha değerli.halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bilgim var hocam fakat dgs aklımın ucundan bile geçmiyor.cumbullop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-03-2023, 14:04:17Bende üniversite okumak istediğim için bu bölümü seçeyim diyorum hocam en azından Network olur bana bilgim az çok var 4 yıla tamamlamayıda eğer bu bölüme gidersem karar veririm ama dediğiniz gibi üni sınavına 1-2 yıl hazırlanıyor herkes 1-2 yıl gidip bir yerde çalışsan zaten işi kaparsın olay tamamen kişide ve öğrenme arzusunda bitiyorKaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2023, 14:15:27Üniversite hayatını görmek, biraz daha özgür olmak ve kendine 2 yıl daha zaman tanımak için de üniversite düşünülebilir. Ben de bilgisayar prog. son sınıf öğrencisiyim antalyada okudum hayatımın en iyi 1.5 yılını geçirdimhalilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DGS düşünürsen birsürü bölüme geçiş var her türlü yolunu bulursun. Ben de dgs için bu bölümü yazdım ama şuan okulu uzat mühendislik oku 1 milyon keş vericez deseler yine de geçmem
O derece bir bölüm hocam.