• 04-03-2023, 13:11:04
    #1
    Bilgisayar programcılığı son sınıf öğrencisiyim doğuş üniversitesinde okuyorum, 19 yaşındayım, istanbul bostancıda yaşıyorum. Kendimi geliştirebileceğim bir yazılım firması arıyorum ilgilenenler benimle iletişime geçebilir.
  • 04-03-2023, 13:39:16
    #2
    Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar programcılığı son sınıf öğrencisiyim doğuş üniversitesinde okuyorum, 19 yaşındayım, istanbul bostancıda yaşıyorum. Kendimi geliştirebileceğim bir yazılım firması arıyorum ilgilenenler benimle iletişime geçebilir.
    Hocam konuyla alakasız ama öneriyor musunuz b.programcılığını 4 yıla tamamlayabiliyor muyuz veya hangi bölümler ile 4 yıla tamamlanabiliyor bilginiz var mı
  • 04-03-2023, 13:45:28
    #3
    halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuyla alakasız ama öneriyor musunuz b.programcılığını 4 yıla tamamlayabiliyor muyuz veya hangi bölümler ile 4 yıla tamamlanabiliyor bilginiz var mı
    bilgisayar programcılığı okuyarak dgs ile fizik mühendisi bile olabilirsin O derece bir bölüm hocam.
  • 04-03-2023, 13:51:44
    #4
    halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuyla alakasız ama öneriyor musunuz b.programcılığını 4 yıla tamamlayabiliyor muyuz veya hangi bölümler ile 4 yıla tamamlanabiliyor bilginiz var mı
    Hocam dgs ile birçok mühendisliğe geçişi var bu bölümün. Ben herhangi bir üniversite bölümünü kesinlikle önermiyorum amacım üniversite okumak kesinlikle değildi, tamamen ailemin ricası üzerine onları üzmemek kırmamak için okudum. Eğer gerçekten yazılıma ilginizin olduğunu düşünüyorsanız kendinizi 5-6 ay eve kapatın başlangıç seviyeden html,css,wordpress öğrenin ve kendinizi bir şirkete atın stajyer amaçlı olsun vb. bu anlattıklarım kesinlikle okuduğunuz bölümden çok daha değerli.
    cumbullop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgisayar programcılığı okuyarak dgs ile fizik mühendisi bile olabilirsin O derece bir bölüm hocam.
    Evet bilgim var hocam fakat dgs aklımın ucundan bile geçmiyor.
  • 04-03-2023, 14:04:17
    #5
    Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dgs ile birçok mühendisliğe geçişi var bu bölümün. Ben herhangi bir üniversite bölümünü kesinlikle önermiyorum amacım üniversite okumak kesinlikle değildi, tamamen ailemin ricası üzerine onları üzmemek kırmamak için okudum. Eğer gerçekten yazılıma ilginizin olduğunu düşünüyorsanız kendinizi 5-6 ay eve kapatın başlangıç seviyeden html,css,wordpress öğrenin ve kendinizi bir şirkete atın stajyer amaçlı olsun vb. bu anlattıklarım kesinlikle okuduğunuz bölümden çok daha değerli.

    Evet bilgim var hocam fakat dgs aklımın ucundan bile geçmiyor.
    Bende üniversite okumak istediğim için bu bölümü seçeyim diyorum hocam en azından Network olur bana bilgim az çok var 4 yıla tamamlamayıda eğer bu bölüme gidersem karar veririm ama dediğiniz gibi üni sınavına 1-2 yıl hazırlanıyor herkes 1-2 yıl gidip bir yerde çalışsan zaten işi kaparsın olay tamamen kişide ve öğrenme arzusunda bitiyor
  • 04-03-2023, 14:15:27
    #6
    halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende üniversite okumak istediğim için bu bölümü seçeyim diyorum hocam en azından Network olur bana bilgim az çok var 4 yıla tamamlamayıda eğer bu bölüme gidersem karar veririm ama dediğiniz gibi üni sınavına 1-2 yıl hazırlanıyor herkes 1-2 yıl gidip bir yerde çalışsan zaten işi kaparsın olay tamamen kişide ve öğrenme arzusunda bitiyor
    Üniversite hayatını görmek, biraz daha özgür olmak ve kendine 2 yıl daha zaman tanımak için de üniversite düşünülebilir. Ben de bilgisayar prog. son sınıf öğrencisiyim antalyada okudum hayatımın en iyi 1.5 yılını geçirdim DGS düşünürsen birsürü bölüme geçiş var her türlü yolunu bulursun. Ben de dgs için bu bölümü yazdım ama şuan okulu uzat mühendislik oku 1 milyon keş vericez deseler yine de geçmem