halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konuyla alakasız ama öneriyor musunuz b.programcılığını 4 yıla tamamlayabiliyor muyuz veya hangi bölümler ile 4 yıla tamamlanabiliyor bilginiz var mı
Hocam dgs ile birçok mühendisliğe geçişi var bu bölümün. Ben herhangi bir üniversite bölümünü kesinlikle önermiyorum amacım üniversite okumak kesinlikle değildi, tamamen ailemin ricası üzerine onları üzmemek kırmamak için okudum. Eğer gerçekten yazılıma ilginizin olduğunu düşünüyorsanız kendinizi 5-6 ay eve kapatın başlangıç seviyeden html,css,wordpress öğrenin ve kendinizi bir şirkete atın stajyer amaçlı olsun vb. bu anlattıklarım kesinlikle okuduğunuz bölümden çok daha değerli.
cumbullop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgisayar programcılığı okuyarak dgs ile fizik mühendisi bile olabilirsin O derece bir bölüm hocam.
Evet bilgim var hocam fakat dgs aklımın ucundan bile geçmiyor.