halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende üniversite okumak istediğim için bu bölümü seçeyim diyorum hocam en azından Network olur bana bilgim az çok var 4 yıla tamamlamayıda eğer bu bölüme gidersem karar veririm ama dediğiniz gibi üni sınavına 1-2 yıl hazırlanıyor herkes 1-2 yıl gidip bir yerde çalışsan zaten işi kaparsın olay tamamen kişide ve öğrenme arzusunda bitiyor
Üniversite hayatını görmek, biraz daha özgür olmak ve kendine 2 yıl daha zaman tanımak için de üniversite düşünülebilir. Ben de bilgisayar prog. son sınıf öğrencisiyim antalyada okudum hayatımın en iyi 1.5 yılını geçirdim DGS düşünürsen birsürü bölüme geçiş var her türlü yolunu bulursun. Ben de dgs için bu bölümü yazdım ama şuan okulu uzat mühendislik oku 1 milyon keş vericez deseler yine de geçmem