Bilgisayar programcılığı son sınıf öğrencisiyim doğuş üniversitesinde okuyorum, 19 yaşındayım, istanbul bostancıda yaşıyorum. Kendimi geliştirebileceğim bir yazılım firması arıyorum ilgilenenler benimle iletişime geçebilir.
Hocam konuyla alakasız ama öneriyor musunuz b.programcılığını 4 yıla tamamlayabiliyor muyuz veya hangi bölümler ile 4 yıla tamamlanabiliyor bilginiz var mı