Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dgs ile birçok mühendisliğe geçişi var bu bölümün. Ben herhangi bir üniversite bölümünü kesinlikle önermiyorum amacım üniversite okumak kesinlikle değildi, tamamen ailemin ricası üzerine onları üzmemek kırmamak için okudum. Eğer gerçekten yazılıma ilginizin olduğunu düşünüyorsanız kendinizi 5-6 ay eve kapatın başlangıç seviyeden html,css,wordpress öğrenin ve kendinizi bir şirkete atın stajyer amaçlı olsun vb. bu anlattıklarım kesinlikle okuduğunuz bölümden çok daha değerli.

Evet bilgim var hocam fakat dgs aklımın ucundan bile geçmiyor.
Bende üniversite okumak istediğim için bu bölümü seçeyim diyorum hocam en azından Network olur bana bilgim az çok var 4 yıla tamamlamayıda eğer bu bölüme gidersem karar veririm ama dediğiniz gibi üni sınavına 1-2 yıl hazırlanıyor herkes 1-2 yıl gidip bir yerde çalışsan zaten işi kaparsın olay tamamen kişide ve öğrenme arzusunda bitiyor