• 25-01-2016, 13:47:53
    Arkadaşa teşekkür ederim sorunsuz en kısa zamanda teslim etti iş sonu ücreti aldı
  • 25-01-2016, 23:36:17
    uzun zamandır iş yaptırdığım güvenilir, hızlı pratik ve işinin erbabı bir arkadaş ve r10'dan uzaklaştırılmasınada çok üzüldüm.
  • 27-01-2016, 14:42:24
    gerçekten karışık bi konu .d mod arkadaş yazmasa multi hesaplarından iyi çalışma harika çalışma güzel çalışma yazıyor, gerçek müşteri olanlardan olumsuz yorum alıyor diyeceğim
  • 27-01-2016, 20:09:00
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten karışık bi konu .d mod arkadaş yazmasa multi hesaplarından iyi çalışma harika çalışma güzel çalışma yazıyor, gerçek müşteri olanlardan olumsuz yorum alıyor diyeceğim
    İftira atmaya utanmıyormusun konuyu moderatör arkadaşlara report ettim. Hesapları incelesinler.

    24-01-2016, 23:05:55 de Youtube api güncellemesi için konu açtım konu linki: https://www.r10.net/is-verenler/15572...tirilacak.html

    25-01-2016, 00:28 de @HakkiMaden; pm gönderdi
    "Youtube api konusunda bu arkadaş tecrübeli bi görüşün isterseniz Skype: pardoncoder"



    Skype aracılığı ile ekledim sitemin güncellemesini yaptı bir başka sitemde de sıkıntı vardı onuda halletti.
    Ödemeyi Cepbank istedi bende cepbank olmadığı için komisyon ile bir başkasına gönderdeceğini söyledi.
    Buyur buda yaptığım ödeme dekontları





    Bundan sonra bir daha birileri hakkında yazarken dikkat edersin umarım
  • 27-01-2016, 20:45:20
    Bizde 8 yıldır üyeyiz ama post kasmak için yorum atmadık. Nerden nereye atlanıyor anlamadım gitti.

    Adam multi , adam hırsız , adam düzenbaz , adam şöyle adam böyle adam şu adam bu adam yorum fake adam cort adam tırt adam iyi güzel kötü saçma.

    İşi yapan yapmış , yapmayan yapmamış r10 mod gelmiş gerekeni yapmış neyin nesi olduğu çıkmış vs. Ben r10 banı olduğu halde 3 iş verdim ve sorunsuz gerçekleşti. Çalacaksada bu adam çalsın işi yapacaz diyip ortalıkta olmayan ama multide olmayan çok adam tanıdık. Ben sadece php işine bakarım diyip 2 bin lira alanıda gördük hocam canın sagolsun diyip css html olayına bakan bu adamıda gördük.

    Dalganıza bakın birazcık herkes kendi önünden yesin.

    Yazmayacaktım ama yıkıcı değil yapıcı olun 8 yılın hatrına...

    Eski r10 yönetimi sorun yaratırken de bu kadar konuştunuz mu ?

    Eyvallah...
  • 27-01-2016, 23:31:59
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot 10 tl diyor, skypede 75 tl oluyor iş vermedım yorumları gördükten sonra
    Arkem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman abicim uzak dur prince giderken elindeki bulgurdan olma

    HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Arkem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendisini verdim avukata ankarada eryaman da ikamet ediyor pazartesi belgeleri alacağım avukattan

    HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    MaNaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaş bildiğimiz düpedüz ***********. Kendisi ile bir ay önce bir iş için anlaşarak ön ödeme yaptık. Kendisi işi teslim etmediği gibi, verdiğimiz parayı da geri ödemedi. Ödeyeceğim deyip 3-4 defadır beni atlatıyor. Skype adresinden defalarca yazmama rağmen yanıt vermedi. Telefon ettim arkadaşı çıkıyor, dolandırıcılığı arkadaşı ile birlikte yapıyorlar. Elimde skype yazışmaları, forum yazışmaları ve telefon ses kayıtları da mevcut. Pazartesi sabah yetkililere elimdeki ödeme dekontları ve telefon numaralarıyla birlikte şikayetçi olacağım.

    Çoğu forum üyesi, arkadaşın işini çok iyi yaptığından övgülerle bahsetmiş. Kusura bakmayın beyler; ticari ahlaktan yoksun kişiler ,işlerini iyi yapsalar da başarılı olamazlar.
    UnixCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde 8 yıldır üyeyiz ama post kasmak için yorum atmadık. Nerden nereye atlanıyor anlamadım gitti.

    Adam multi , adam hırsız , adam düzenbaz , adam şöyle adam böyle adam şu adam bu adam yorum fake adam cort adam tırt adam iyi güzel kötü saçma.

    İşi yapan yapmış , yapmayan yapmamış r10 mod gelmiş gerekeni yapmış neyin nesi olduğu çıkmış vs. Ben r10 banı olduğu halde 3 iş verdim ve sorunsuz gerçekleşti. Çalacaksada bu adam çalsın işi yapacaz diyip ortalıkta olmayan ama multide olmayan çok adam tanıdık. Ben sadece php işine bakarım diyip 2 bin lira alanıda gördük hocam canın sagolsun diyip css html olayına bakan bu adamıda gördük.

    Dalganıza bakın birazcık herkes kendi önünden yesin.

    Yazmayacaktım ama yıkıcı değil yapıcı olun 8 yılın hatrına...

    Eski r10 yönetimi sorun yaratırken de bu kadar konuştunuz mu ?

    Eyvallah...
    post kasma peşindeymişim adama gülerler
    sen iş verdim harika mükemmel demişsin ama bak üstteki insanlar mağdur olanıda var sıkıntı çekeni de. Unutma 100 tane iş yapsan da SİNEK MİDE BULANDIRIR.

    Kimsenin günahını alma peşinde değilim arkadaşa asla iftira atmada. Konuda yazılanlar zıt olduğu için dikkatimi çekti ve yorum yaptım. Bunda şaşıracak veya itiraz edecek bir durum yok. Yapıcı olacağım derken 1 kişinin hakkı yenilirse webali senin gibiler boynuna bilesin..!!!

    Eğerki siz dolandırılsaydınız ciyak ciyak ötüyodunuz Nerde devlet nerde millet nerde modlar diye. Mod arkadaş iş yapmasa direk kabak gibi multi üyelikle konu çeviriyor derim yalan yok. Çoğu kişide bunu der. Bir kısım serzeniş de bulunurken bir kısmın ısrarla post atması ve benzer postlar atması düşündürücü hemde adam banlı iken ve adamı ısrarla savunarak. Ayrıca attığınız yorumla karakterinizi de ortaya açıkca koymuşsunuz zaten. Çalacaksa bu çalsın?

    Ayrıca neyin kafasını yaşıyosunuz yok eski yönetim yok sorun yaratırken vs cümleler
  • 28-01-2016, 00:11:10
    Üyeliği durduruldu
    ya yazsam yazdığıma değmez ahlaksıza 350 lira için ben fakir olmam gerekiyorsa bi 350 daha vereyim gelmesin buralara
  • 28-01-2016, 01:39:07
    Üyeliği durduruldu
    metinblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İftira atmaya utanmıyormusun konuyu moderatör arkadaşlara report ettim. Hesapları incelesinler.

    Arkadaşı ne savunma peşindeyim nede başka bir şey. Moderatörlerin işine de karışmıyorum başka birşeyden multi hesap demiş olabilir o kısmını bilmiyorum illa ki bir sebebi vardır doğru veya yanlış. Birini yönlendirmek ne zamandır multi hesaba giriyor ? Ben şahsi fikirlerim doğrultusunda ve yardımcı olmak adına mesaj atıyorum. 2 arkadaş sorun yaşamış olabilir fakat buna karşılık arkadaş banlı olduğu için savunmamasını yapamamış. Bu da demek oluyor ki insanları dinlemeden çamur atmamak gerekiyor. Kaldı ki 20 sayfa mesaj atılmış sadece 2 kişi memnuniyetsiz kalmış. Ve hadi diyelim sizlerin dediği gibi bu arkadaş *********** peki kabul nasıl olur da 20 sayfa mesajın hepsini multi üyelikle atacak acaba sorarım size ?


    İncelesinler elhamdülillah sıkıntı çıkaracak hiçbir durum yok. Ne demiş şair Kime iyilik yaptıysan, ondan koru kendini. (M.A.Ersoy)
  • 28-01-2016, 02:17:48
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten karışık bi konu .d mod arkadaş yazmasa multi hesaplarından iyi çalışma harika çalışma güzel çalışma yazıyor, gerçek müşteri olanlardan olumsuz yorum alıyor diyeceğim
    Multi olduğunu nasıl anladınız lütfen özel mesajla kanıtlarınızı gönderin.