metinblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İftira atmaya utanmıyormusun konuyu moderatör arkadaşlara report ettim. Hesapları incelesinler.

Arkadaşı ne savunma peşindeyim nede başka bir şey. Moderatörlerin işine de karışmıyorum başka birşeyden multi hesap demiş olabilir o kısmını bilmiyorum illa ki bir sebebi vardır doğru veya yanlış. Birini yönlendirmek ne zamandır multi hesaba giriyor ? Ben şahsi fikirlerim doğrultusunda ve yardımcı olmak adına mesaj atıyorum. 2 arkadaş sorun yaşamış olabilir fakat buna karşılık arkadaş banlı olduğu için savunmamasını yapamamış. Bu da demek oluyor ki insanları dinlemeden çamur atmamak gerekiyor. Kaldı ki 20 sayfa mesaj atılmış sadece 2 kişi memnuniyetsiz kalmış. Ve hadi diyelim sizlerin dediği gibi bu arkadaş *********** peki kabul nasıl olur da 20 sayfa mesajın hepsini multi üyelikle atacak acaba sorarım size ?


İncelesinler elhamdülillah sıkıntı çıkaracak hiçbir durum yok. Ne demiş şair Kime iyilik yaptıysan, ondan koru kendini. (M.A.Ersoy)