• 24-12-2015, 02:41:49
    Sitemize bot için iş verildi..
  • 24-12-2015, 02:45:30
    Özel mesaj gönderdim 2 iş için.

    Teşekkürler.
  • 25-12-2015, 00:01:31
    metlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mevcut sitemize eklenti yapılması işi verildi.
    Arkadaşa iş verildi. 1 işini tamamlayınca. 2. iş için görüşüldü ve anlaşıldı ve ardaşdaşın vermiş olduğu hesaba biri bitmiş diğeri başlanmamış için parası peşin olarak ödemesi yapıldı.

    Dün sabaha teslim edeceğini söylediği işi klawyesinin bozulması nedeni ile yapamadığını yarın sabaha yapacağını söylemesi üzerine anlaşma bozuldu. 2 işin yani peşin ödenen işin ücretini yarın sabah iade edeceğini söyledi. gelişmeden bilgi konuda bilgi vereceğim.
  • 25-12-2015, 05:20:46
    Veri çekim için bot yaptırıldı sağolsun arkadaş çok yardımcı oldu.
  • 25-12-2015, 12:34:05
    Arkadaşa iş verilmişti,Bugün Teslim Etti,Harika bir iş çıkartmış devamlı çalışma dileğiyle..
  • 25-12-2015, 21:02:41
    konuya yazdığım mesaj nicin silindi öğrenmek isterim.

    Arkadaşın ödemesi gereken borcu forumdan başka bir arkadaş ödedi. fakat arkadaş nickinin gecmesini istemedi sanırım.
  • 26-12-2015, 02:39:40
    metlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuya yazdığım mesaj nicin silindi öğrenmek isterim.

    Arkadaşın ödemesi gereken borcu forumdan başka bir arkadaş ödedi. fakat arkadaş nickinin gecmesini istemedi sanırım.


    hemen hemen yakın günlerde iş vermişiz,baştan söyleyim arkadaşı tanımam etmem ufak bir işim olduğu için konuyu gördüm iş verdim,ayni şekilde kendisiyle skypeden konuştuk sabaha biter dedi,klavyesi bozulduğu için işin yarım kaldığını üzerinde nakit olmadığı için bankadan çekip arızalı klavyesini değiştireceğini söyledi belki bilginiz vardır anonymouse tr ye resmen sanal savaş açti bankalardan (garanti) hiç bir işlem yapılmıyordu,ki arkadaşa para gönderirken bile eziyet çektim o konuda arkadaşa hak veriyorum,sakın beni yanlış anlamayın başta söylediğim gibi onuda tanımam sizide şurda şu konu 16 sayfa olmuş bu arkadaşta kimsenin parası kalmamış veya kimsenin işini yarım bırakmamış,illaki istenmeyen aksilikler olabiliyor olgunlukla karşılamak lazım iyi forumlar
  • 26-12-2015, 02:45:41
    metlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuya yazdığım mesaj nicin silindi öğrenmek isterim.

    Arkadaşın ödemesi gereken borcu forumdan başka bir arkadaş ödedi. fakat arkadaş nickinin gecmesini istemedi sanırım.
    Beyefendi bizde iş verdik para gönderdik biz bu kadar laf etmiyoruz. Kişi ödemenizi yapamamış ve bi tanıdığı yapmış e problem ne? Varsa şikayetiniz konu açın.
  • 26-12-2015, 04:00:40
    Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veri çekim için bot yaptırıldı sağolsun arkadaş çok yardımcı oldu.
    arkadaş uzaklıaştırılmış sizde başka ulaşmak için adres var mı teşekkürler hocam