Bizde 8 yıldır üyeyiz ama post kasmak için yorum atmadık. Nerden nereye atlanıyor anlamadım gitti.

Adam multi , adam hırsız , adam düzenbaz , adam şöyle adam böyle adam şu adam bu adam yorum fake adam cort adam tırt adam iyi güzel kötü saçma.

İşi yapan yapmış , yapmayan yapmamış r10 mod gelmiş gerekeni yapmış neyin nesi olduğu çıkmış vs. Ben r10 banı olduğu halde 3 iş verdim ve sorunsuz gerçekleşti. Çalacaksada bu adam çalsın işi yapacaz diyip ortalıkta olmayan ama multide olmayan çok adam tanıdık. Ben sadece php işine bakarım diyip 2 bin lira alanıda gördük hocam canın sagolsun diyip css html olayına bakan bu adamıda gördük.

Dalganıza bakın birazcık herkes kendi önünden yesin.

Yazmayacaktım ama yıkıcı değil yapıcı olun 8 yılın hatrına...

Eski r10 yönetimi sorun yaratırken de bu kadar konuştunuz mu ?

Eyvallah...