Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerçekten karışık bi konu .d mod arkadaş yazmasa multi hesaplarından iyi çalışma harika çalışma güzel çalışma yazıyor, gerçek müşteri olanlardan olumsuz yorum alıyor diyeceğim
İftira atmaya utanmıyormusun konuyu moderatör arkadaşlara report ettim. Hesapları incelesinler.

24-01-2016, 23:05:55 de Youtube api güncellemesi için konu açtım konu linki: https://www.r10.net/is-verenler/15572...tirilacak.html

25-01-2016, 00:28 de @HakkiMaden; pm gönderdi
"Youtube api konusunda bu arkadaş tecrübeli bi görüşün isterseniz Skype: pardoncoder"



Skype aracılığı ile ekledim sitemin güncellemesini yaptı bir başka sitemde de sıkıntı vardı onuda halletti.
Ödemeyi Cepbank istedi bende cepbank olmadığı için komisyon ile bir başkasına gönderdeceğini söyledi.
Buyur buda yaptığım ödeme dekontları





Bundan sonra bir daha birileri hakkında yazarken dikkat edersin umarım