• 27-05-2014, 13:29:08
    #10
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşikar etmek ayıp olur abi.
    Geçenlerde bir arkadaşım daha benzer bir durum yaşadı da ondan sordum. A.... G.... olma ihtimali var mı firmanın?
  • 27-05-2014, 13:37:24
    #11
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçenlerde bir arkadaşım daha benzer bir durum yaşadı da ondan sordum. A.... G.... olma ihtimali var mı firmanın?
    Yok abi.Ama benim ilk defa birine hakkımı helal etmediğim yer burası.Çok zoruma gitti resmen beni küçük düşürdü.Birde sigortamıda yatırmamıs üç ay.
    Rabbime havale etim.
  • 27-05-2014, 13:44:56
    #12
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok abi.Ama benim ilk defa birine hakkımı helal etmediğim yer burası.Çok zoruma gitti resmen beni küçük düşürdü.Birde sigortamıda yatırmamıs üç ay.
    Rabbime havale etim.
    Rabbe havale etmenin yanı sıra SGKya da havale et derim. 3 ay senin hakkın. Bu 3 ay da 1.000 TL prim ödemediler.

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
  • 27-05-2014, 13:45:07
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Gaziemir'de sarnıcın orada kitap basım yeri var. oraya başvur %95 alırlar. 850 tl+ sigorta yapıyorlar.
  • 27-05-2014, 13:46:48
    #14
    theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gaziemir'de sarnıcın orada kitap basım yeri var. oraya başvur %95 alırlar. 850 tl+ sigorta yapıyorlar.
    sarnıçta matbaa mı bu ?
  • 27-05-2014, 13:49:19
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sarnıçta matbaa mı bu ?
    Evet, körfezin matbaası. Genelde gaziemir civarından eleman alıyorlar. 3 aylık olsada bende gireceğim büyük ihtimal
  • 27-05-2014, 13:50:35
    #16
    theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, körfezin matbaası. Genelde gaziemir civarından eleman alıyorlar. 3 aylık olsada bende gireceğim büyük ihtimal
    Sağolasın bakayım ona da inşallah.
  • 27-05-2014, 13:51:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolasın bakayım ona da inşallah.
    Sende saÄŸol hocam belki denk geliriz eÄŸer kabul edilirsek.
  • 27-05-2014, 14:34:45
    #18
    Arkadaşlar var ise iş falan gerçekten fikirlerinizi beklerim.Tuvalet temizliği bile yaparım inanın.