theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, körfezin matbaası. Genelde gaziemir civarından eleman alıyorlar. 3 aylık olsada bende gireceğim büyük ihtimal
Sağolasın bakayım ona da inşallah.