Geçenlerde bir arkadaşım daha benzer bir durum yaşadı da ondan sordum. A.... G.... olma ihtimali var mı firmanın?
Yok abi.Ama benim ilk defa birine hakkımı helal etmediğim yer burası.Çok zoruma gitti resmen beni küçük düşürdü.Birde sigortamıda yatırmamıs üç ay.
Rabbime havale etim.