Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşikar etmek ayıp olur abi.
Geçenlerde bir arkadaşım daha benzer bir durum yaşadı da ondan sordum. A.... G.... olma ihtimali var mı firmanın?