Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sarnıçta matbaa mı bu ?
Evet, körfezin matbaası. Genelde gaziemir civarından eleman alıyorlar. 3 aylık olsada bende gireceğim büyük ihtimal