Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok abi.Ama benim ilk defa birine hakkımı helal etmediğim yer burası.Çok zoruma gitti resmen beni küçük düşürdü.Birde sigortamıda yatırmamıs üç ay.
Rabbime havale etim.
Rabbe havale etmenin yanı sıra SGKya da havale et derim. 3 ay senin hakkın. Bu 3 ay da 1.000 TL prim ödemediler.

Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...