Eyupoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İzmir'de İş Arıyo/ruz/rum
37
●2.184
- 27-05-2014, 13:37:24Yok abi.Ama benim ilk defa birine hakkımı helal etmediğim yer burası.Çok zoruma gitti resmen beni küçük düşürdü.Birde sigortamıda yatırmamıs üç ay.CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbime havale etim. - 27-05-2014, 13:44:56Rabbe havale etmenin yanı sıra SGKya da havale et derim. 3 ay senin hakkın. Bu 3 ay da 1.000 TL prim ödemediler.Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum... - 27-05-2014, 13:45:07Üyeliği durdurulduGaziemir'de sarnıcın orada kitap basım yeri var. oraya başvur %95 alırlar. 850 tl+ sigorta yapıyorlar.
- 27-05-2014, 13:46:48sarnıçta matbaa mı bu ?theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2014, 13:49:19Üyeliği durdurulduEvet, körfezin matbaası. Genelde gaziemir civarından eleman alıyorlar. 3 aylık olsada bende gireceğim büyük ihtimalEyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2014, 13:50:35Sağolasın bakayım ona da inşallah.theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2014, 13:51:30Üyeliği durdurulduSende sağol hocam belki denk geliriz eğer kabul edilirsek.Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle