• 15-06-2006, 21:29:13
    benim hala bekliyorum baya gerildim ben
  • 15-06-2006, 22:02:23
    Üyeliği durduruldu
    Artık yarın sabahı bekleyeceğiz. Bu saatte eft olmuyor dimi
  • 15-06-2006, 22:12:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana ödemeyi göndermişler..EFT'nin dekontunu yollamışlar maile..Sabah gelir inşallah para
  • 15-06-2006, 22:22:54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    panelde mi yazıyor?
  • 15-06-2006, 22:27:42
    troy adlı üyeden alıntı:
    panelde mi yazıyor?
    E-mail gelmiş.
  • 15-06-2006, 23:43:25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana saat 16:00 gibi ödeme yaptılar..reklamz almadan 3 hafta öncede kullanıyodum ..en eski üyelerden biriydim ondan olabilir sanırım...ödemede yüksekti ondanda olabilir...bilmiyorum ya da şanslıyım
  • 16-06-2006, 01:35:44
    Üyeliği durduruldu
    Peki abi doğrumu yapiyoruz. Millete bedava melodi diye yükletip haftalıkmi felan 20 kontörlerini yiyolar.Millet bizim gibiler yüzünden mağdur oluyor.

    biliyomusunuz Sadece ilk gönderim bedavadır yazısı yazmak yasak mı ??

    yoksa kaldırmayı düşünüyorum..
  • 16-06-2006, 03:09:27
    Üyeliği durduruldu
    deli,

    sitemde reklamları koydum hiçbirşekilde bedava die de yazmadım, sadece werilen reklamı koydum

    ama uye oldugum bi forumdan, telsime bedava melodi yollayın die birsürü mail geldi. html sayfası yapıp sayfaya reklamı koymuşlar we sözde melodi bedava ve 12 saatte bir tekrardan ücretsiz melodi yollayabiliyomuşuz!!
  • 16-06-2006, 06:48:22
    mydeli adlı üyeden alıntı:
    Peki abi doğrumu yapiyoruz. Millete bedava melodi diye yükletip haftalıkmi felan 20 kontörlerini yiyolar.Millet bizim gibiler yüzünden mağdur oluyor.

    biliyomusunuz Sadece ilk gönderim bedavadır yazısı yazmak yasak mı ??

    yoksa kaldırmayı düşünüyorum..
    Benim bundan haberim bile yoktu, neyseki 2 gün olmuştu siteye ekleyeli kaldırdım hemen. Öyle gelecek para hiç gelmesin.