Konu
Ringofon
15-06-2006, 22:12:07
#138
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bana ödemeyi göndermişler..EFT'nin dekontunu yollamışlar maile..Sabah gelir inşallah para