deli,

sitemde reklamları koydum hiçbirşekilde bedava die de yazmadım, sadece werilen reklamı koydum

ama uye oldugum bi forumdan, telsime bedava melodi yollayın die birsürü mail geldi. html sayfası yapıp sayfaya reklamı koymuşlar we sözde melodi bedava ve 12 saatte bir tekrardan ücretsiz melodi yollayabiliyomuşuz!!