Konu
Ringofon
15-06-2006, 23:43:25
#141
LoRD_YenGeC
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bana saat 16:00 gibi ödeme yaptılar..reklamz almadan 3 hafta öncede kullanıyodum ..en eski üyelerden biriydim ondan olabilir sanırım...ödemede yüksekti ondanda olabilir...bilmiyorum ya da şanslıyım