mydeli adlı üyeden alıntı:
Peki abi doğrumu yapiyoruz. Millete bedava melodi diye yükletip haftalıkmi felan 20 kontörlerini yiyolar.Millet bizim gibiler yüzünden mağdur oluyor.

biliyomusunuz Sadece ilk gönderim bedavadır yazısı yazmak yasak mı ??

yoksa kaldırmayı düşünüyorum..
Benim bundan haberim bile yoktu, neyseki 2 gün olmuştu siteye ekleyeli kaldırdım hemen. Öyle gelecek para hiç gelmesin.