• 15-06-2006, 02:53:55
    gelen mail'i okumadın galiba ödicekler yakında, sanırım, inş




    Sayin
    Yayincimiz ,



    Ringofon
    gelir ortakligi programimiz ile ilgili odeme donemine gelmis bulunmaktayiz.



    26 Mayis –
    14 haziran arasinda olusan toplam kayitlarin karsiligina gelen kazanclariniz bu
    hafta icerisinde odenecektir.



    Yayinci
    sitelerimizin kayitlari 14 haziran carsamba gunu gece saat 23:59
    itibariyle sifirlanacak ve bu saate kadar olusan kayitlarin odemeleri 15 ve 16
    haziran gunlerinde yayincilarimiza odenecektir.



    Odemeler su
    sekilde yapilacaktir ;



    Fatura
    kesmeyecek olan yayincilarimizin dikkatine ;



    15 haziran
    gunu toplam kayit basina olusan bakiyeden %15 kesinti ile odemeler
    yapilacaktir.



    Bu
    odemelerde herhangi bir sorun yasanmamasi icin asagidaki bilgilerinizi lutfen
    kontrol ediniz.Bilgilerinizin eksiksiz ve dogru bir sekilde sisteme girilmesi
    gerekmektedir.



    A ) Hesap
    bilgilerinin eksiksiz bir sekilde sisteme girilmesi. ( Halen bir cok yayincimizin hesap
    bilgilerinde, hesap sahibi adini girmemis olduklarini goruyoruz )



    B ) Fatura
    kesip kesemeyeceginizin bilgisini kesin olarak isaretlemeniz.



    15 haziran
    persembe gunu saat 13:00 itibariyle sistemde yer alan bilgileriniz odeme
    yapilmasi icin esas alinacaktir , fatura kesebiliyorum ya da kesemiyorum
    seceneklerinden muhakkak birini isaretlemeniz, odeme konusunda herhangi bir
    aksaklik yasanmamasi acisindan son derece onemlidir. Zira saat 13:00 ‘e kadar
    ringofon.com/affiliate sayfasinda fatura konusunda halen herhangi bir secenegi
    isaretlememis olan yayincilarimizin odemeleri fatura kesemiyor seklinde dikkate
    alinacak ve %15 kesinti uygulanarak yapilacaktir. Bu saatten
    sonraki degisiklikler soz vermis oldugumuz odemelerin yetisebilmesi
    gerekliliginden dolayi dikkate alinmayacak ve ReklamZ ve Cetech
    herhangi bir sorumluluk altina girmeyecektir.





    Fatura
    kesecek olan yayincilarimizin dikkatine ;



    Fatura
    kesebiliyorsaniz , 16 haziran gunu faturasi elimize gecen yayincilarin
    odemeleri herhangi bir kesinti olmaksizin %18 KDV ilavesi ile yapilacaktir.



    Fatura
    kesebilen yayincilarimizin ilgili faturalarini odemelerinin gecikmemesi icin en
    gec 16 haziran gunu faturalari ReklamZ ‘ye ulastirmalari gerekmektedir.



    Fatura
    kesebilen yayincilara Muhasebe ekibimiz 15 haziran sabahi erken saatlerde
    bir e-mail gondererek KDV dahil fatura bedeli ile birlikte gerekli bilgileri
    gondereceklerdir.



    Bu
    bilgileri alir almaz faturalarinizi duzenleyip derhal ReklamZ’ye gondermeniz
    gerekmektedir.



    16
    hazirandan daha gec elimize gecen faturalara ait odemeler , faturalar elimize
    gectiginde yapilacaktir. Bu gecikme yayinci kaynakli olacagindan ReklamZ
    herhangi bir sorumluluk tasimayacaktir.



    Bu
    odemelerde herhangi bir sorun yasanmamasi icin asagidaki bilgilerinizi lutfen
    kontrol ediniz.Bilgilerin eksiksiz ve dogru bir sekilde sisteme girilmesi
    gerekmektedir.



    A ) Hesap
    bilgilerinin eksiksiz bir sekilde sisteme girilmesi. ( Lütfen fatura keseceðiniz
    firmaya ait olan banka hesap bilgilerini sisteme giriniz )



    B ) Fatura
    kesip kesemeyeceginizin bilgisini kesin olarak isaretlemeniz.



    15 haziran
    persembe gunu saat 13:00 itibariyle sistemde yer alan bilgileriniz odeme
    yapilmasi icin esas alinacaktir , fatura kesebiliyorum ya da kesemiyorum
    seceneklerinden muhakkak birini isaretlemeniz, odeme konusunda herhangi bir
    aksaklik yasanmamasi acisindan son derece onemlidir. Zira saat 13:00 ‘e kadar
    ringofon.com/affiliate sayfasinda fatura konusunda halen herhangi bir secenegi
    isaretlememis olan yayincilarimizin odemeleri fatura kesemiyor seklinde %15
    kesinti uygulanarak yapilacaktir. Bu saatten sonraki degisiklikler
    soz vermis oldugumuz odemelerin yetisebilmesi gerekliliginden dolayi
    dikkate alinmayacak ve ReklamZ ve Cetech Ltd. herhangi bir
    sorumluluk altina girmeyecektir.



    Ödeme ve
    Muhasebe ile ilgili sorulariniz icin ;


    ortak@ringofon.com


    muhasebe@reklamz.com


    Saygilarimizla ,


    RINGOFON


    REKLAMZ – CETECH Ltd.,


    edit: troy yazmış bile boşa yazdık görmemişim
  • 15-06-2006, 02:59:45
    Konuyu okuyunca girip bir bakayım dedim,
    Şuan Gelir Payı bölümüne girince,
    Yeni Üye Kaydı Üye Başı Ücret
    0 - 5000 YTL 0,50 + KDV
    5000 - 10000 YTL 0,55 + KDV
    10000 - 15000 YTL 0,60 + KDV
    15000 - 20000 YTL 0,65 + KDV
    20000 - + YTL 0,70 + KDV

    olarak gözükmekte. Yeni mi oldu bu olay.
  • 15-06-2006, 03:00:58
    Misafir
    bedne yeni gördüm daha önce $ olarak yazıyordu
  • 15-06-2006, 03:02:17
    Coojo

    gördüm banada geldi mail ama öderlermi dersin
  • 15-06-2006, 03:08:27
    Komisyon oranlarının 1$dan düştükten sonra daha da düşeceğini duymuştum,
    demekki ödeme şeklini $ dan YTL ye düşürerek bunu gerçekleştirme yoluna gittiler.
  • 15-06-2006, 03:36:03
    şimdi 0,55 cent değil mi yani
  • 15-06-2006, 04:48:45
    Üyeliği durduruldu
    ben 14 tane satış yaptım, bunu odicek mi yoksa odeme yapmak icin belirli bi limit warmı?
  • 15-06-2006, 05:33:07
    Üyeliği durduruldu
    e-net adlı üyeden alıntı:
    Komisyon oranlarının 1$dan düştükten sonra daha da düşeceğini duymuştum,
    demekki ödeme şeklini $ dan YTL ye düşürerek bunu gerçekleştirme yoluna gittiler.

    adamlar türkcell gelicek ayağına 1$dan 0.55$ a düşürdü şimdi 0.55$ dan 0.30$ a düşürmeyelim hoş gözüksün diye 0.50 YTL yapmış özetle %50 fiyat kırmışlar. ReklamZ i tebrik ediyorum diyecek bişey yok adamlar ne vole vuruyor valla helal olsun bekleyin aveada gelicek ozaman 0.15 japon yeni yapacaklar
  • 15-06-2006, 08:35:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eğer benim dün gece 00.00a kadar kazandıklarımı 0,55 ytl üzerinden öderlerse dava açarım.!!!!!!!!!!!!