• 06-06-2006, 23:40:58
    #73
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    calıstıran biri kod satırını ekleyebilirmi...verdikleri kod calistirmiyor bannerı
  • 07-06-2006, 02:07:29
    #74
    Üyeliği durduruldu
    werdikleri kod calistiriyor. en azindan ben biraz once uye oldum, kodu vb forumuma ekledim we çalıştı.

    yalnız 468*60 ve 728*90 reklamları calismiyor, yani gozukmuyor, ben de el mahkum 468*220 reklamını koydum...
  • 07-06-2006, 02:20:53
    #75
    Misafir
    sorun 468x60 ve 728x90 bannerlarda

    gerisi sorunsuz çalışıyor

    (dikkat edersniz html nin içinde document.write yok yani o kod hatalı)
  • 07-06-2006, 02:23:16
    #76
    Üyeliği durduruldu
    ben de 468*60 ı seçecektim adamlara haber wermek lazım

    bu arada bu panel ne kadarda bi güncellenio? anlık mı saatlik mi?
  • 07-06-2006, 02:39:20
    #77
    220tık 30 satış onayı
  • 07-06-2006, 02:48:04
    #78
    Misafir
    satışlar anlık olarak geçiyor panele
  • 07-06-2006, 02:49:07
    #79
    çoook düştü benim ya
  • 07-06-2006, 02:50:44
    #80
    Misafir
    oran yazın tıklama/satış

    bende oran 0.26
  • 07-06-2006, 02:59:33
    #81
    0.16 miş matematiğime tüküriyim