• 03-06-2006, 13:08:41
    #28
    Arkadaşlar başvurduğum siteden başka farklı bir siteye göre kodları ayarladım bir kaç klick yaptım rapora yansıdı demekki farklı farklı sitelere göre uyarlayıp banneri istediğiniz siteye yerleştire bilirsiniz buna dikkat edin koları frame içine yerleştirmeye kalkmayın çalışmaz + url başka siteden çağırmaya kalktığınızda da banner tam açılmıyor yapmanız gereken sadece banneri ekleyeceğiniz sitenin dosyalarına göre ayarlamak affilite referansınız yine aynı olacak .
  • 03-06-2006, 13:31:50
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödeme yapıldıktan sonra sayaçlar sıfırlandı mı ?
  • 03-06-2006, 15:05:15
    #30
    Misafir
    geçen hafta cuma ödeme yapıldıktan sonra sıfırlandı
  • 03-06-2006, 15:22:48
    #31
    -hy- adlı üyeden alıntı:
    geçen hafta cuma ödeme yapıldıktan sonra sıfırlandı
    Sanırım sıfırlanmamış.Raporlarımda hala eski dönemin verilerini de görebiliyorum.Bi an sevinmiştim 2-3 günde bu kadar kazandım diye.Ama kazancım daha da düşükmüş, az önce detaylı bir şekilde bakınca anladım
  • 03-06-2006, 17:54:50
    #32
    doğru raporlar geçen hafta cuma bendede sıfırlandı ,ödemenin geldiği gün
  • 03-06-2006, 18:10:33
    #33
    Üyeliği durduruldu
    bu tıklama basına herhangi bi ücret vermiyo dimi sadece üyeliğe ücret ödüyor
  • 03-06-2006, 18:19:13
    #34
    Misafir
    Evet üyelik başına veriyor.İlk başlangıcta 1 dolar idi.
    Reklmz araya girince 0.55 e düştü.
    Bide %15 filan kesilcekmiş galiba fature vermiyenlere.
    Zaten bu ringofon gibi şeyler iyi değil.Ben birine yalnışlıkla üye oldum durmadan karşılıksız kontur çekiyor.Sonunda dış bağlantıya kapattım telefonu öle kurtuldum
  • 03-06-2006, 18:28:29
    #35
    Misafir
    4 5 gündür kullanıyorum bayağıda hit gönderdim raporlarda tık yok hiç bir şey gözükmüyor ?
  • 03-06-2006, 19:08:01
    #36
    Üyeliği durduruldu
    reklamZ'mi el attı ? Hadi be bunlar bişeye el atarsa içine mutlaka zıçarlar ben ringofon kodlarını kaldiriyim bari