Evet üyelik başına veriyor.İlk başlangıcta 1 dolar idi.
Reklmz araya girince 0.55 e düştü.
Bide %15 filan kesilcekmiş galiba fature vermiyenlere.
Zaten bu ringofon gibi şeyler iyi değil.Ben birine yalnışlıkla üye oldum durmadan karşılıksız kontur çekiyor.Sonunda dış bağlantıya kapattım telefonu öle kurtuldum