^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı:
Coojo
gördüm banada geldi mail ama öderlermi dersin
ya illahi ödicekler, ödemezlerse bütün webmasterlara düşman olurlar, zaten adam 1 üye başına 0.55$ veriyodu şmdi 0.5ytl, adamı kekliyip ondan her hafta 20 kontör alıyor, ve bu ringofon zedelerin üyeliği kapatması nerdeyse imkansız ( nerden iptal club yazıp xxx telefona mesaj yollıcak) böylece bize 1 ytl verip kendisi 10 ytl kazanıyor bu sistemi kuran milyon dolar götürmüştür, yakındada bu sistem arena gibi programlara falan çıkarsa şaşmam !!!
valla artık içim rahat etmiyor keşke kullanmasaydım diyorum milleti resmen dolandırmalarına ortak oluyoruz....