• 15-06-2006, 09:53:13
    troy adlı üyeden alıntı:
    eğer benim dün gece 00.00a kadar kazandıklarımı 0,55 ytl üzerinden öderlerse dava açarım.!!!!!!!!!!!!
    aynen, öyle bişey yaparlarsa bu resmen yolmaktır insanları
  • 15-06-2006, 10:01:20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ringofon ya da ReklamZ..Her ne b*ksan..Ya adam gibi yap yapacağın işi, ya da s*ktir git bu piyasadan..İnsan gibi gitmeyeni, hayvan gibi defetmesini de biliriz..


  • 15-06-2006, 12:31:38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dolar üzerinden ödenecekmiş. ytl ye çevrilip.
  • 15-06-2006, 12:48:02
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı:
    Coojo

    gördüm banada geldi mail ama öderlermi dersin

    ya illahi ödicekler, ödemezlerse bütün webmasterlara düşman olurlar, zaten adam 1 üye başına 0.55$ veriyodu şmdi 0.5ytl, adamı kekliyip ondan her hafta 20 kontör alıyor, ve bu ringofon zedelerin üyeliği kapatması nerdeyse imkansız ( nerden iptal club yazıp xxx telefona mesaj yollıcak) böylece bize 1 ytl verip kendisi 10 ytl kazanıyor bu sistemi kuran milyon dolar götürmüştür, yakındada bu sistem arena gibi programlara falan çıkarsa şaşmam !!!

    valla artık içim rahat etmiyor keşke kullanmasaydım diyorum milleti resmen dolandırmalarına ortak oluyoruz....
  • 15-06-2006, 12:51:21
    Misafir
    Ben reklamların hepsini kaldırdım.Turşusunu kursun reklamz
  • 15-06-2006, 14:01:27
    anasını ağlattılar piyasanın 1 aydır , bakalım daha neler görücez ...
  • 15-06-2006, 15:33:41
    ben ringofona üye olurken 0.55$ veriyordu örneğin ben 400 satış yaptım bu 0.55$ dan çarparsak 220 $ eder ama üyeliğime girip karşılaştığım fiyat 0,50 ytl yazması beni çok üzdü bu duruma nasıl yorum getirirsiniz sizce bunların yaptığı doğrumu?
    bide bügün yarın ödeme günü eğer ödemeyi ilk anda belirttiği gibi yapıp düşürseydi bu kadar zoruma gitmezdi ama bu şekilde bi anda heber vermedende 0.55$ den 0,50 ytl e düşürmesi açıkçası zoruma gidiyor
  • 15-06-2006, 15:41:26
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Yeni Üye Kaydı Üye Başı Ücret
    0 - 5000 YTL 0,50 + KDV
    5000 - 10000 YTL 0,55 + KDV
    10000 - 15000 YTL 0,60 + KDV
    15000 - 20000 YTL 0,65 + KDV
    20000 - + YTL 0,70 + KDV
    uygulama ufak deÄŸiÅŸiklikler olmuÅŸ

    daha önce 0.55 idi diyorum size yakında borcunuz var demezlerse iyi
  • 15-06-2006, 18:16:29
    Ödemem gelmiş.
    1827 x 0.55$ = 1.357,80 YTL olarak hesabıma geçmiş fatura kesemediğim için 240 ytl gibi bir kesinti olmuş ödemeler 0.55$ ten rahat olun bir dahaki ay için 0.50 ytl