troy adlı üyeden alıntı:
eğer benim dün gece 00.00a kadar kazandıklarımı 0,55 ytl üzerinden öderlerse dava açarım.!!!!!!!!!!!!
aynen, öyle bişey yaparlarsa bu resmen yolmaktır insanları